sobota, 7 stycznia 2017

W piątek

przechodziłem kiedyś w markecie
obok lodówek z nabiałem
i jeden chłopak zapytał się swojej ukochanej
czy na obiad zjedzą kotlety

w piątek?
z oburzeniem krzyknęła dziewczyna
a ja podniosłem głowę spoglądając z zaciekawieniem
na zakłopotanego gościa
i parsknąłem śmiechem
okazując w ten sposób
niepoprawny w naszym kraju 
brak szacunku do zasad i zwyczajów 
całe zdarzenie trwało jakieś pięć sekund
i w tym czasie parka zniknęła
w tłumie ludzi kupujących 
to co potrzebują najbardziej
a najbardziej potrzebują
wódki i mięsa


kupiłem kotlety
przyjechałem do domu
usmażyłem
zjadłem 
w zaciszu czterech ścian
tak aby nikt nie widział

dziewczyna z chłopakiem pojechali
w tym czasie do McDonalda 
i zjedli kanapkę z mięsem 
w piątek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz